Os - de gamle ringvrag.

Jeg ved godt, at alle jer unge mennesker ikke tænker over det, men ser i TV, er der en masse spørgsmål til unge mennesker om, hvordan de har det, hvad de laver i fritiden osv.

Folk på min alder og derover bliver ikke spurgt om noget som helst - den eneste levende ældre i dag er Ghita Nørby, som åbenbart er et orakel af dimensioner. HUN bliver spurgt tidligt og silde. Hun råder os og fortæller, hvad HUN gør i forskellige situationer. Vi andre er usynlige eller døde. 
Vi kan bare spørge Ghita Nørby
Alle os andre har altså ingen som helst anelse om, hvordan og hvorledes samfundet og det hele fungerer.  

Jeg skulle engang i TV2 for at fortælle om min talblindhed. Man fandt en yngre model, som boede i Jylland. Jeg har 5 minutters gang til Hovedbanegården, hvor TV2 holder til. 
Udsendelsen i sig selv var et godt emne, men den unge dame havde slet ikke den erfaring, som jeg har i netop emnet, talblindhed. 
Jeg er 76 år i dag og skriver en del. Jeg er fritidsfrisør og kan klippe og style langt og kort hår, så det sidder ordentligt.

Her er et billede af en frisure, som jeg netop har lavet.



Kommentarer

Populære opslag