Idioti på Facebook?

Jeg skriver meget inde på Facebook og har derfor mange venne-anmodninger. Lige nu har jeg over 3 hundrede venner - de fleste hører jeg aldrig fra, nogen af dem er det, man kalder "rigtige" venner på nettet, for de svarer, og jeg debatterer med dem.

Så er der den gruppe, som gerne vil date eller lokke penge ud af damerne. Jeg kunne godt blokere dem med det samme, men jeg kan altså ikke lade være med at lave lidt skæg med dem.
En "ven" ville gerne vide, hvordan mit sexliv fungerede, og så kunne jeg svare den herre, at jeg er 80 år og ligger på et plejehjem. Ham hørte jeg ikke mere fra.
En anden vil møde mig her i København på trods af, at jeg har skrevet, at jeg har en kæreste. Der er mange sjove historier, men egentlig bryder jeg mig ikke om den slags "venner".

En helt speciel type af disse "venner" indleder "samtalen" med et "hej", som jeg så svarer igen med et "hej". Nu skriver han "hej" igen, og så mener jeg ikke at "debatten" kan fortsætte.
Jeg mister hurtigt tålmodigheden med de herrer, for enten er de uden moral eller opdragelse eller også er de mindre begavede - hvad jeg er tilbøjelig til at tro samtidig med de ingen moral har.

Jeg ved ikke, om det for det meste er mænd, som opfører sig så idiotisk, men i al fald holder de højst 10 minutter på min venneliste, før de får et spark ud af vagten

Kommentarer

Populære opslag